GARANTIEBELEID

Wij vinden het erg belangrijk dat onze producten in topconditie geleverd worden. Desondanks kan het voorkomen dat dit niet het geval is doordat er bijvoorbeeld wat stuk gaat tijdens transport. Wanneer dit het geval is heeft u het recht op garantie. Het is wettelijk verplicht om dit binnen 2 maanden aan te geven na het waarnemen van de fout. Wanneer er geconstateerd word dat deze fout bij de garantie hoort krijgt u uw geld terug.

KLACHTENBELEID

Het kan voorkomen dat er dingen niet goed verlopen zoals het gepland is. Wanneer u een klacht heeft of andere opmerking kan er een mail gestuurd worden naar: sales@cozyrider.nl.

Als er geen oplossing geboden wordt is er de optie om het te melden via Stichting WebWinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.

Voor klanten binnen de EU is er ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen via het ODR platform van de Europese Comissie. deze is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

De waardering van cozyrider.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.5/10 gebaseerd op 88 reviews.